
WULKAN ENERGII
4-cylindrowy silnik 1.4 Turbo T-Jet o mocy 165 KM.Przyspieszenie od 0 do 100km/h w 7,3 sekundy. Prędkość maksymalna 218 km/h. Nowy i pełen energii Abarth 595 Monster Energy Yamaha zapewni Ci maksimum przyjemności.

WYŚCIGOWE BARWY
Czarny i niebieski to przewodnie barwy nowego samochodu marki Abarth. Naklejki Monster i Yamaha oraz naprzemienne, poziome, czarno-niebieskie pasy podkreślają wyraźny związek z motocyklem, którym jeździli Valentino Rossi i Maverick Vinales.

SPORTOWA DUSZA
Nowe oksydowane 17-calowe felgi aluminiowe i złote zaciski hamulcowe w pełni wyrażają sportowy charakter samochodu Abarth 595 Monster Energy Yamaha.

ŚWIATŁA WŁĄCZONE
Sprawdź niesamowite osiągi za kierownicą nowej, specjalnej, limitowanej serii Abarth 595 Monster Energy Yamaha. Kolory, linia i wnętrze samochodu to odzwierciedlenie designu motoru Yamaha YZR-M1 firmy Moto GP, który został wykorzystany w idealnym stylu marki Abarth.
TO SAMO DNA
Dzięki współpracy Abartha i Yamahy powstała limitowana edycja samochodu ograniczona tylko do 2000 egzemplarzy, która odzwierciedla sportowego ducha obu marek. Energia uwolniona na torze i elegancja widoczna na ulicy łączą siły, aby powstał wspaniały Abarth 595 Monster Energy Yamaha.


FOTELE Z DEDYKOWANYMI WYKOŃCZENIAMI
Agresywny styl charakteryzujący nadwozie jest również obecny we wnętrzu samochodu. Niebieski kontur wokół oparcia i fotele oraz logo Yamaha Factory Racing wyszyte na zagłówku to znaki charakterystyczne limitowanego samochodu Abarth.

NUMEROWANA TABLICZKA
Nowa Yamaha Abarth 595 Monster Energy Yamaha jest wyjątkowa pod każdym względem. Tabliczka z numerem egzemplarza świadczy o unikalności każdego modelu.

DESKA ROZDZIELCZA INSPIROWANA WYŚCIGAMI
Yamaha Blue jest także kluczową cechą deski rozdzielczej, z prostym i poziomym paskiem przecinającym całe wnętrze samochodu od kierownicy do kratki wentylacyjnej.
DANE TECHNICZNE

MOC
Typ silnika
T-JET, 1368 cm³, 4 cylindry, 4 zawory na cylinder
Maksymalna moc
165 KM (121 kW) przy 5500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
230 Nm przy 2250 obr./min (tryb Sport)
Turbosprężarka
Garrett GT 1446
Skrzynia biegów
5-biegowa manualna skrzynia biegów / 5-biegowa automatyczna sekwencyjna skrzynia biegów (opcja)
Układ wydechowy
Układ wydechowy Dual Mode „Record Monza” z czterema końcówkami
KONTROLA SAMOCHODU
Zawieszenie
Przód: Kolumny McPhersona ze stabilizatorem poprzecznym
Tył: Belka skrętna ze stabilizatorem poprzecznym
Amortyzatory
Przód: Teleskopowe z zaworem FSD (Frequency Selective Damping)
Tył: KONI z zaworem FSD (Frequency Selective Damping)
Hamulce
Przód: Wentylowane i nawiercane tarcze hamulcowe Ø 284 x 22
Tył: Nawiercane tarcze hamulcowe Ø 240 x 11
Koła
17-calowe felgi aluminiowe Formula z oponami 205/40
WYDAJNOŚĆ
Maksymalna prędkość
218 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,3 s (manualna skrzynia biegów) - 7,4 s (sekwencyjna automatyczna skrzynia biegów).
Stosunek masy do mocy
6.9 kg/KM
Zużycie paliwa w cyklu miejskim (l/100 km)
8.8 (manualna skrzynia biegów) – 8.4 (sekwencyjna automatyczna skrzynia biegów).
Zużycie paliwa w cyklu pozamiejskim (l/100)
5,6 (manualna skrzynia biegów) – 5,5 (sekwencyjna automatyczna skrzynia biegów).
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km)
6,8 (manualna skrzynia biegów) – 6,5 (sekwencyjna automatyczna skrzynia biegów).