GOTOWI DO STARTU – START!
Hołd dla Abarth Formula Italia Championship. Potwierdzenie wrodzonego ducha ścigania. Szansa, abyś poczuł prawdziwy zastrzyk adrenaliny spod znaku Skorpiona. Odważniejszy wygląd, znakomite osiągi i wiele możliwości konfiguracji - wsiądź do nowego Abartha F595 i przygotuj się na niezapomnianą jazdę.


UWOLNIJ MOC
Nie obawiaj się uwolnić mocy Twojego Abartha F595. Turbosprężarka Garrett została opracowana z myślą o ograniczeniu wycieku paliwa wzdłuż ścian układu paliwowego, zapewniając najlepsze osiągi przez cały czas.

JEDŹ SZYBKO, HAMUJ OSTRO
Wydajne hamulce w codziennej jeździe są kluczowe. Układ hamulcowy Abartha szybciej odprowadza ciepło powstałe w wyniku hamowania, co poprawia responsywność samochodu podczas zatrzymywania się.

SPORTOWE WNĘTRZE
Agresywny wygląd idzie w parze ze sportowym, czarnym wnętrzem: stylistyka wnętrza Abartha F595 to czysty perfekcjonizm dzięki czarnemu logo 500 dopasowanemu do czarnej, matowej deski rozdzielczej. Stylowe, prawda?

INSPIROWANY SUPERSAMOCHODAMI, ABY INSPIROWAŁ CIEBIE
Nie przejedziesz niezauważony z nowym układem wydechowym Record Monza Sovrapposto. Wyrusz w drogę z bardziej agresywnymi końcówkami wydechu inspirowanymi supersamochodami i daj się usłyszeć dzięki wyjątkowemu dźwiękowi Record Monza. Ty decydujesz czy wolisz jeździć z dyskretnym, sportowym pomrukiem czy też wydać prawdziwy ryk, aby wszyscy w okolicy Cię zauważyli.

DETALE MAJĄ ZNACZENIE
Piękno tkwi w szczegółach. Abarth F595 posiada nową paletę kolorów z akcentami w nowym kolorze Niebieskim Rally, takimi jak błyszczące obudowy lusterek oraz przedni splitter. Wybieraj spośród 6 dostępnych kolorów. Gotowy na bycie podziwianym?

ŚWIĘTOWANIE HISTORII ABARTHA
Twoja wyścigowa dusza będzie widoczna na pierwszy rzut oka dzięki tylnemu emblematowi F595, który upamiętnia 50. rocznicę powstania Abarth Formula Italia.
DANE TECHNICZNE

MOC
TYP SILNIKA:
T-JET, 1368 cm³, rzędowy 4-cylindrowy, 4 zawory na cylinder
MAKSYMALNA MOC:
165 (121) / 5500
Maksymalny moment obrotowy
230 / 3000
TURBOSPRĘŻARKA:
Garrett
SKRZYNIA BIEGÓW:
5-biegowa manualna / 5-biegowa automatyczna-sekwencyjna (opcjonalna)
UKŁAD WYDECHOWY:
Aktywny układ wydechowy Dual Mode Record Monza Sovrapposto z 4 końcówkami
KONTROLA SAMOCHODU:
ZAWIESZENIE:
Przód: kolumny MacPhersona ze stabilizatorem poprzecznym
Tył: belka skrętna ze stabilizatorem poprzecznym
KONFIGURACJA:
Obniżone sportowe zawieszenie
AMORTYZATORY:
Przód: Teleskopowe z zaworem FSD (Frequency Selective Damping)
Tył: KONI z zaworem FSD (Frequency Selective Damping)
UKŁAD HAMULCOWY:
Przód: nawiercane i wentylowane tarcze hamulcowe Ø 284 x 22
Tył: nawiercane tarcze hamulcowe Ø 240 x 11
KOŁA:
Felgi aluminiowe 17" Sport w kolorze czarnym matowym
WYDAJNOŚĆ
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA:
218 km/h
PRZYSPIESZENIE 0-100 km/h
7,3 s (manualna skrzynia biegów) - 7,4 s (automatyczna-sekwencyjna skrzynia biegów).
STOSUNEK MASY DO MOCY:
6.5 kg/KM
ZUŻYCIE PALIWA W CYKLU MIESZANYM (l/100 km)
6,2 – 6,5 (manualna skrzynia biegów) – 6,3 – 6,6 (automatyczna-sekwencyjna skrzynia biegów)
ZUŻYCIE PALIWA W CYKLU MIESZANYM (l/100)
6,4 – 6,5 (manualna skrzynia biegów) – 6,9 – 7,1 (automatyczna-sekwencyjna skrzynia biegów)
EMISJA CO2
153 – 158 WLTP (manualna skrzynia biegów) – 153 – 158 WLTP (automatyczna-sekwencyjna skrzynia biegów)